نگرانی رهبری درباره سند ۲۰۳۰ هشدار به مسؤولان تربیتی بود/استحاله فرهنگی جوانان مهم‌ترین برنامه دشمن

توسعه فعالیت‌های آموزشی در حوزه قرآن را رسالت امروز سازمان تبلیغات اسلامی دانست و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین، منسجم‌ترین و تاثیرگذارترین رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد ساماندهی و تقویت تشکل‌های مردمی قرآنی و توسعه آموزش‌های مردمی قرآنی و دینی است و فعالان قرآنی باید برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی رهبری معظم انقلاب مجاهدانه تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت خالصانه و مجاهدانه ۱۰۰۰ موسسه قرآنی در تمامی شهرهای استان، افزود: این موسسات مردمی قرآنی با هدف ترویج و نشر معارف ناب قرآن کریم در حال فعالیت هستند و گام مهمی در ترویج سبک زندگی قرآنی و ایرانی و اسلامی دارند و حفظ و تقویت این موسسات یک امر اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ویدئو کنفرانسی اجلاسیه سالیانه روسا و مدیران آموزش و پرورش، ادامه داد: رسالت خطیر امروز موسسات قرآنی ترویج سبک زندگی قرآنی و اسلامی است و باید با تقویت و حفظ این موسسات قرآنی در برابر این سند ننگین (۲۰۳۰) مقابله کرد.

این مسؤول با اشاره به بیانات بسیار مهم و راهگشای رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه سالیانه روسا و مدیران آموزش و پرورش و هشدار جدی معظم له در خصوص  سند ننگین ۲۰۳۰ ، اظهار کرد: استحاله فرهنگی و اعتقادی جوانان و نوجوانان مهم‌ترین برنامه دشمنان برای اجرایی شدن این سند ننگین( ۲۰۳۰ ) است و می‌خواهند با اینگونه نفوذها و برنامه‌ریزی‌ها نسخه فرهنگ منحط غربی را برای جوامع اسلامی تجویز کنند و از آن در راستای حفظ منافع و اهداف خود در آینده بهره‌برداری کنند.

شکریان‌امیری با انتقاد از اجرای ننگین سند ۲۰۳۰ در برخی مدارس و مراکز آموزشی و تحصیلی، بیان کرد: دغدغه‌ها و نگرانی رهبری معظم انقلاب در خصوص اجرای سند ۲۰۳۰ هشدار به مسؤولان حوزه تعلیم و تربیت بود و باید تمامی این نگرانی ها در حوزه تعلیم و تربیت رفع و اجرایی شود.

وی اجرایی شدن این سند ننگین را در نظام مقدس جمهوری اسلامی زیبنده این ملت بزرگ و کشور اسلامی ندانست و هشدار داد: ملت بزرگ ایران اسلامی، علما و روحانیون و نخبگان جامعه قطعا نخواهند گذاشت این سند ننگین و نسخه‌های تفکرات غربی در جامعه اسلامی اجرایی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به غیر قانونی دانستن این سند ننگین ۲۰۳۰ در کشور ، گفت: موسسات قرآنی امروز رسالت بسیار مهمی را بر عهده دارند و آن هم تعلیم و تربیت قرآنی در جامعه اسلامی است و با توجه به نفوذ اینگونه سندهای خیانت بار باید در تقابل با آن نسبت به حفظ و تقویت اینگونه موسسات در کشور برنامه‌ریزی کرد و نسبت به تربیت قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و اسلامی اهتمام بیشتری داشت.

وی گفت: مسؤولان مربوطه باید اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش را بصورت جدی در دستور کار قرار دهند و نسبت به برخی مراکز آموزشی به ویژه مهدکودک ها نظارت بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط